Коментар Максима Коробки щодо якісної підготовки та реальної цінності майбутніх кадрів

Квітень 2018 року видався насиченим ініціативами проекту Асоціації «АВІРСУ» «Вчора — студент, завтра — партнер». Президент Асоціації «АВІРСУ», Максим Коробка прийняв участь у практичних заходах для студентів Київського Поліграфічного Інституту (на базі КПІ), у ХІІ Всеукраїнському круглому столі щодо якості підготовки майбутніх менеджерів на базі Київського національного торговельно-економічного університету, у круглому столі «PRостір можливостей» в межах Десятого Шкільного Фестиваля Реклами. Всі ці заходи цьогоріч об’эднала спільна болюча тема виховання професійних кадрів та можливостей їх подальшого влаштування. Тому публікуємо загальний коментар Максима Коробки, який стосується всіх відвіданих заходів в межах проекту «Вчора — студент, завтра — партнер» протягом квітня 2018 року.

Максим Коробка, Президент Асоціації «АВІРСУ», директор ТОВ «Перша Українська Сувенірна Компанія»:

«Наша Асоціація розвиває постійно діючий проект «Вчора – студент, завтра – партнер». Сьогодні представники бізнесу дуже часто зіштовхуються з проблемою кадрів. І, на жаль, проблема хороших фахівців здебільшого не вирішується ні зарплатнею, ні штрафами, ані різного роду мотиваціями. Найпоширеніша ситуація, коли студент або новоспечений спеціаліст приходить влаштовуватись на роботу з надто перевищеними зарплатними очікуваннями, та при цьому, окрім диплому, у нього більш нічого немає. Досвід роботи під час навчання або зміну п’яти робочих місць протягом року ми не розцінюємо. Тому що головне у будь-якій сфері діяльності – це досвід. А він набувається лише роками наполегливої праці. Коли молодий фахівець каже мені, що хоче зарплатню втричі більше, ніж я йому пропоную, то я готовий її заплатити, але якщо він виконає той обсяг роботи, який дозволить моєму бізнесу платити такі гроші. Все реально, але мало хто погоджується дійсно працювати, проявляти ініціативи, креатив, нести певну відповідальність за свої дії.

Проект «Вчора – студент, завтра – партнер» наша Асоціація створила для того, щоб зробити свій внесок в кореляцію академічної освіти з бізнес-реаліями. Ми зацікавлені у професійних кадрах, які приходять до нас із якісним фундаментом та адекватними очікуваннями, та на які нам не приходиться витрачати дорогоцінний час, щоб навчити, адаптувати, і через декілька місяців працівник вирішить, що така робота йому не підходить. Для того, щоб студентам краще було визначитись, потрібно проводити профорієнтаційні зустрічі, круглі столи із студентами, викладачами та роботодавцями, різноманітні фестивалі, конкурси. В межах нашого проекту ми намагаємось максимально долучатися до таких заходів, які мають відношення до нашої рекламно-маркетингової сфери. Також проводимо й власний спеціалізований курс, після успішного закінчення якого студенти гарантовано отримують роботу в одній з компаній нашої Асоціації. Приймаємо студентів на практику, оплачувальну стажировку. Але ми проти сумісництва роботи з навчанням, коли одне іншому заважає, та коли студенту доводиться пропускати пари, щоб працювати. Це марно витрачений час всіх учасників такого процесу: студент не отримує вчасно базу знань, яка потрібна для того, щоб стати гарним фахівцем (і потім він частину життя витрачає на пошуки себе та роботи в різних сферах, і все одно йде кудись вчитися, але років у 40), держава марно витрачає гроші на студентів, які неякісно вчаться, викладачі марно витрачають свої зусилля, нерви, здоров’я, а роботодавець марно витрачає дорогоцінний час (свій та своїх робітників, які приймають участь у навчанні та адаптації того, хто не зацікавлений як фахівець, і для кого це просто робота – не така, то буде інша) і, звичайно, гроші. Тому краще ми витрачемо цей час зараз на відкритих лекціях, семінарах, практиці, стажуванні, власних освітніх проектах, коли самі сплануємо цей час і розподілимо власні ресурси, і прийдемо до ВУЗів самі, безкоштовно, ніж студенти самі будуть вештатись по різних компаніях у своїх невизначених пошуках. Такі пошуки варто робити під час навчання, використовуючи всі можливості створення себе, як цінного фахівця.

Варто додати, що волонтерська робота у соціально значущих проектах або фахових – це найкраща практика, досвід та можливість абстрагування від матеріальних цінностей і сконцентруватися саме на тому, що дійсно важливе – для когось особисто, як людини і фахівця одночасно. Це певні випробування та можливість адекватно оцінити співвідношення своєї особистої цінності та вартості».

Поделиться:

Добавить комментарий